شایانشایان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

شایان مرد آهنی

تولد 2 سالگی

1392/8/17 9:35
640 بازدید
اشتراک گذاری

 

شایان عزیزم:

 

قطرات باران، طراوت شادابی یک دل خوش از بودن ترا به زمینی که سهم من از هستی است،  هدیه می کنند.صدای تق تق باران روی شیروانی دل من ، هوس یک استکان چای داغ را به شکرانه تماشای وجود تو ، مهمان می کند.

آبان نامی آشناست که من با آن سابقه دوستی دو ساله دارم.و هفدهم این ماه نقطه عطف من و دلخوشی هایم از زندگی است. این روزها خیالم آغشته به توست و تو در وجود من حکمرانی می کنی.

باز آبان شد و میتونم با صراحت بگم هر سال 12 ماه من به انتظار آبان دیگری برای قدردانی از خدا برای نعمت وجود تو و شادی بودنت ، پشت پنجره دل می نشینم.


 

 

از روزی که صدایت در وجودم طنین انداز شد،شتاب تپیدن قلبم رو به فزونی یافت

امروز ثانیه ها نام تو را فریاد می زنند و من در اوج عشق

خود را در پستوی زمان تنها حس نمی‌کنم . . .

تولدت مبارک

 گل من
زیباترینم
شایان مهربانم

 

 

کاش میشد جشن بزرگی بر پا کرد و به همه جهان میگفتم
چقدر دوستت دارم
 اما عزیزم با همین حروف ساده به تو میگویم

 

دوستت دارم
تولدت مبارک
بودنت برای ما بهترین نعمت است
در این روز از خدا میخواهم
که بهترین ها را نصیبت کند.

 


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان هستی
19 آبان 92 12:42
سلام بر آقا شایان.تولدت مبارک مرد کوچک .ایشالا صد ساله بشی .این گلها از طرف منو و هستی برای شما. مرسی عزیزم.
mamne roham
21 آذر 92 23:46
عزیز دلم تولدت مبارک الهی که جشن صد سالگیتو زیر سایه مامان و بابا بگیری آقای زیبا مرسی عزیزم.