شایانشایان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

شایان مرد آهنی

بدون عنوان

1393/7/14 10:18
435 بازدید
اشتراک گذاری


سلام صبحت بخیر شایانم
تو خوابی ،بابا رفته تهران،مامان هم امروز سرکار نمیره
14 مهر 1393
شایان تا این لحظه ، 2 سال و 10 ماه و 27 روز سن دارد
 


 

پسر خوبم نمیدونی چه حس قشنگیه داشتنت،بوسیدنت،بوئیدنت
و در آغوش چسباندنت
بعضی روزا سرکارم اونقدر دلم واست تنگ میشه و غصه تو رو
میخورم مخصوصا وقتی با التماس بهم میگی نرو
بهت میگم برو خونه مامان بزرگ سریع بهم میگی خودتم میای؟


 

عزیز دلم  هروقت بهت نگاه میکنم دویدنت و شیطونیات

رو میبینم خداروشکر میکنم که سالمی و پیش ما
و برای ما هستی. نگاه کردن به چشمای زیبات لذتی داره که فقط
من  بابایی درکش میکنیم و شاید زمانیکه خودت پدر بشی بفهمی من چی
گفتم.
 

مثل نفسی برایم...

مثل هوا...مثل آب

پس بدان... اگرنبودی...نبودم

اگرنباشی...نیستم

بی تومن هیچم

فرشته ی نازنینم...
 


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)