شایانشایان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

شایان مرد آهنی

برای پسرم

1392/3/25 19:53
584 بازدید
اشتراک گذاری

شایان عزیزم،پسر مهربونم،نمیدونی چقدر دلتنگ تو هستم. با وجودیکه فقط 3 ساعت
از ندیدنت میگذرد اما دلم به اندازه یک دنیا برای تو تنگ شده. قشنگم نگاه معصومت را میپرستم
اما نمیدانستم که گاهی باید...
میدونی عزیزم دوست ندارم بعضی جملات کامل بشن اما همیشه دلم میخواهد که تو بهترین ها رو داشته باشی.زیباترینم گاهی فکر میکنم که لیاقتت بالاتر از خیلی چیزهاست اما تو حالا
پیش من و برای من هستی دوست ذارم تمام دنیا بی کم و کاست مال تو باشد. دلم میخواهد هیچگاه غصه را در چشمان زیبایت نبینم و بخاطر همین برای تو تلاش خواهم کرد.
نگرانیهایی که گاهی اوقات از زندگی روزمره به تو هم القا میشود بیش ازهر چیز خودم را نگران میکند و باز برخود لعنت میفرستم که چرا بخاطر تو گل زیبا صبر را انتخاب نکردم.
شایان جان مرا ببخش
پسرکم مرا ببخش
بدان که با تمام وجودم دوستت دارم و میپرستمت.


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)