شایانشایان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

شایان مرد آهنی

از شیر گرفتن

1392/3/30 10:53
565 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام بر بهترین پسر دنیا. عزیزم امروز 5شنبه 31 خردادو ما امشب به مهمانی عروسی دعوتیم. اما من هنوز نمیدونم میخوام برم یانه. این روزا خیلی خسته و بی حوصله ام.
شایانم چند وقتی بود که به فکر از شیر گرفتن تو بودم اما هر وقت به چهره معصومت
نگاه میکردم پشیمان میشدم. اما کار به جایی رسید که تو وقتی
من در خانه بودم بخوبی غذا نمیخوردی و فقط به یک
چیز فکر میکردی تا بالاخره هفته پیش عزمم را جزم کردم
و به تو شیر ندادم  فقط دو بار استفاده از تلخک
باعث شد که تو معنی کلمه تلخ
بودن بفهمی.
روزای اول گاهی فراموش میکردی و به طرفم میومدی اما با شنیدن
کلمه تلخ اخم میکردی و میرفتی. شب اول و دوم خیلی بیقراری کردی طوریکه
خودمم گریه میکردم اما چاره ای نبود اگه بهت میدادم دیگه
بعدی در کار نبود.
خداروشکر  پسرم در 1 سال و 7 ماهگی سربلند بیرون اومد.

خوشبختانه از اون روز غذاتم بهتره شده فقط یکم شبها ناارومی
میکنی که اونم درست میشه.
شایان عزیزم دوستت دارم

دوستت دارم
 هرچقدر هم که بگویم کم است.
جیگر طلای من این روزا عشق بستنی و هندونه خوردنی
و شیطنتات بیشتر از گذشته شده.
اسباب بازی که سالم نمیذاری همش به فکر بیرون رفتن از خونه ای و مدام با بابایی
در حال بازی هستی.

سرو صدا و جیغاتم که دیگه نگو.


اما با این حال صفای خونه ما هستی.

 

 

 

عکسها در ادامه مطلب

 

 

 

 

 

 

 

اینم هدیه از شیر گرفتن گل پسرم

 

 

امیدوارم کوچولوی من دیگه جعبه ابزار بابایی رو دست نزنه.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

mamane roham
22 تیر 92 23:35
اخ عزیزمی اقا شایان گل چرا هر روز مثل رهام داری لاغرتر میشی عشقم. دوست دارم مهربونم


مرسی گلم که به ما سر زدین اره از بس وروجک شده این پسر.رهام جونو ببوسین.
مامان آبتین
30 تیر 92 4:04
واااااااااااااااااااااااااااااااااای

چه خبر خوبی ! دیگه دهنت بوی شیر نمیده!

ماشاالله به این مرد بزرگ !


ممنونم عزیزم که به ما سر زدین