شایانشایان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

شایان مرد آهنی

روزهای نوروز

1391/1/13 21:29
563 بازدید
اشتراک گذاری

                                              سلام بر تمام فسقلی ها و اقا شایان گل خودم
                                   امروز نهم فروردینه و خانواده نقلی ما بالاخره دیروز عید دیدنی رو
                           شروع کردند. چند روز اول عید گل پسر سرما خورده بود و بعد اونم باباییش
                   فکر کنم دل پدر و پسر واسه همدیگه خیلی تنگ شده چون از روزیکه باباجونش مریض
            شده سعی کرده زیاد نزدیکش نیاد در صورتیکه روزهای قبل از هم جدا نمیشدند. دیشب چند 
    جا رفتیم عید دیدنی اما اقا پسر گل من مثل اینکه خیلی خسته شده بود و دیگه حوصله نداشت چون 
آروم و قرار داشت و فقط  میکرد. تربچه نقلی من علاقه خاصی به آرامش و سکوت داره. و اما 
   من نمیدونم تمام نی نی ها با پتو خوابشون مشگل دارن یا خاص پسره منه چشم ازش برداری سریع           پتو رو جفت پا میندازه کنار و وقتی تا زیر گردن میاری که نتونه تکون بده با سرعت نور میزاره تو 
            دهنش و با ولع شروع به مکیدن میکنه.از خوردن دستاش هم بهتره چیزی نگیم که ول
               کن قضیه نیست و شب و روز هم نداره حتی تو خواب انگشتش تو دهنشه.
سر جاش 180درجه می چرخه. دیروز گذاشتمش روی شکم تا دمر باشه اونقدر خوشش اومده بود و         با هیجان اطرافشو نگاه میکرد. کلا نگاهش به همه چیز دقیق تر شده بعضی اوقات چنان به 
          صفحه تلویزیون خیره میشه یکی ندونه فکر میکنه چه خبره.  


        

پسرم. عشقم دوستت دارم.امیدوارم همیشه شاداب و سرزنده باشی. فدای اون صدای خوشگلت بشم 

    که اینجوری داد میزنی و اظهار وجود میکنی.تو فرشته زیبا و هدیه خدا هستی تو این سال جدید 

                برای بابا و مامانت.

زیبایی مثل گلی، اما هنوز غنچه ای! 
تو مثل گل پژمرده نمی شوی و همیشه همان 
گلی که بودی باقی می مانی.

عطر و بویت مرا دیوانه می کند و عاشق.
در بین تمام گلها خوش بوترین و زیباترین گل تویی  

 

       شایان جان کاش میشد عطر تنتو مثل این نوشته ها ذخیره کرد تا هروقت دوست داشتم               دسترسی پیدا میکردم و با تمام وجودم استشمام میکردم .خودت نمیدونی چه لذتی داره
               فنچ کوچولوی من.

 

              

 عکسها در ادامه مطلب...
































و اینم دو تا عکس از مهرناز کوچولو (دخمل دایی)

 






               

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ghazale
9 فروردین 91 17:06
slm shayan jon omidvaram halat az dishab behtar bashe akhe dishab ke amadin inja ma khili dos dashtim ke vaistin hata amat shamam doros karde bod ama shoma agha khoshgele inghad gerye kardi ke maman babat pashodan raftan labod ghesmat nabode ishala zod khob beshi t abetonam bebosamet delam khili barat tang shode azizam rassti ba on sedaye ghashanget az tarafe man roze parastaro be mamanjon mehrabonet ke inghad doset dare tabrik bego va behesh bego ke man har chi s midam nemirese ke tabrik begam vase hamon amadam beto begam ke to behesh begi
doset daram azizam byebye
ghazale

thanks dokhmale amme.be mamanam goftam tashakor kard.
محسن
10 فروردین 91 8:53
شايان جان پسر گلم دوستت دارم و دلم واسه تو عزيزم تنگ شده الان چند روزه كه نتونستم پسر گل و نازنينم رو بغل كنم و ببوسم. متاسفانه به سختي مريض شدم و سرما خوردم. ني‌ني كوچولوي زيباي من اميدوارم كه بتونم هر چه زودتر يه بوس آب‌دار از لپ خوشگلت بخورم.