شایانشایان، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

شایان مرد آهنی

اتلیه رفتن

1391/2/10 11:53
443 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز دهم اردیبهشت 1390هوا  بود و مامان و بابای منو بردند
اتلیه واسه گرفتن چند تا عکس یادگاری خیلی زود نوبت ما شد
داخل رفتیم تا مامانم منو آماده کنه و عکس بندازم
 منم ساکت و آروم و با تعجب اطرافو
نگاه میکردم چند تا عکس
اول به خوبی
گرفته شد
اما
از عکس های بعد ناز و گریه های من شروع شد بابام ناراحت شده بود از اینکه من ناراحت بودم
خلاصه یک وقفه کوچولو اقای عکاس انداخت تا من استراحت کوچولویی
بکنم تا بعد بقیه کار امامن بازم آروم نبودم و اینطوری شد که ختم
کار اعلام شد و من موفق و پیروز از اونجا
 بیرون اومدم و به محض
رسیدن تو ماشین

بله در خواب خوش فرو رفتم.

حالا چند روز دیگه
باید برم عکسامو ببینم و انتخاب 
کنم.معلوم نیست که چه دسته گلی به
جا گذاشتم.

عکسام اماده شد واستون میزارم اما من در کل بچه خندونی هستم.ان شا ا...
همش قشنگ شدند.


واسه همه کسایی که دوستشون ذارم. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آرتین
11 اردیبهشت 91 15:17



مرسی از بازدیدت عزیزم.
shayan
17 اردیبهشت 91 14:30
shayan kocholo pesar daee khoshgele man avalan amat gir dade ke benevisam va vase peighame ghashanget aza t0 va mamanjoonet tashakor konam dar zemn omidvaram zodtar aksayi ke az ateliye gerefti ro bebinam va dar zemn to khili bamaze shodi va baghalet ke mikonam keif mikonam rasti 2 roze khone maman bozorgi azizam albate ba babaiee omidvaram inja behet khosh begzare


mersi dokhtar amme mehrabon.