شایانشایان، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

شایان مرد آهنی

نظرات (6)

مامان ارتین
7 مرداد 91 20:46
وااااااااااااااااای خدا حفظت کنه. خیلی نازی عزیزکم


مرسی .آرتین جان شما هم خیلی ناز و ملوسند.
ghazale
17 مرداد 91 21:13
age mishe va vaght darin plz az shayan bishtar aks bezarin
mamane roham
18 مرداد 91 9:45
وای هزار ماشالله که چقد این نی نی جونم نازه. شایان جونم می بوسمت . اگه پیشم بودی حسابی می چلوندمت. خوش به حال مامان که اینقدر نی نی نازی داره. براش اسفند دود کنید ماشالله


سلام مرسی از این همه ابراز احساسات. دوستتون داریم وبهتون سر میزنیم.
mamane roham
22 مرداد 91 12:52
آخ الهی که من قربونت برم آقا شایان که اینقدره تو نازی . تو باید دختر میشدی بسکی که خوشکلی. می بوسمت . دندونات هم مبارک. همیشه باهاشون چیزهای خوشمزه بخور عزیزم


مرسي عزيزم ببخشيد من اين روزا اينترنت در دسترس ندارم حتما بهتون سر ميزنم.
vf
1 شهریور 91 8:45
سلام شایان کوچولو بدون که من خییییییییییییییییییییییلیییییییییییییییییییییی دوست دارم
hoda
11 مهر 91 23:19
الهی پسرت خیلی نازو بانمک دلم میخواد بخورمش خدا حفظش کنه


مرسی عزیزم.