شایانشایان، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

شایان مرد آهنی

شایان در تولد

1391/6/21 10:43
615 بازدید
اشتراک گذاری



پسرم برای اولین بار در چهارشنبه8شهریور91 به تولد دعوت شد و 
چون زیاد جای شلوغ نمیبرمش نگران بودم که اذیت نشه.تولد دختر داییش مهشید

بود. اما علیرغم افکار من پسرم خیلی آروم بود تو بغلم نشسته و به بچه ها نگاه
میکرد و میخندید. اما نتونستم ازش عکس بگیرم از بس که تکان میخورد.اما اخر
مهمونی از اونجایی که راه رفتنو دوست داشت بهونه میگرفت که زیر بغلشو
بگیرم و راه ببرم خلاصه کمرم راست نمیشد.
اما از اون روز با هر صدای موزیک یا آهنگی شروع به
دست زدن میکنه.

اینم چند تا عکس از گل پسرم

 







 

شایان-مهشید-بیتا





 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مهسا مامان مرسانا
2 مهر 91 17:58
خصوصی گذاستم برات عزیزم
mamane roham
3 مهر 91 8:47
الهی که من قربونت برم شایان عزیزم. اخه تو چقدر نازی . خوش به حال مامان و بابا که اینقدر گل نازی دارن خدا براشون نگهت داره انشالله . مامان شایان جون ببخشید که من دیر اومدم. واقعا سرم شلوغ بود. ممنون که به ما سر می زنی دوستون دارم عزیزم
مامان آرتین
3 مهر 91 15:35
به به چه خوشمل شده گل پسرمون
بوووووووووووس


مرسی عزیزم.