شایانشایان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

شایان مرد آهنی

نوروز92

1392/1/12 17:04
405 بازدید
اشتراک گذاری

 

امروز 12 فروردین ساعت 4 بعدظهره و گل پسر من خوابیده.
حالش خوب نیست همش سرفه میکنه سرماخوردگی ویروسی گرفته.
شایان جون سال تحویل کنار مامان و بابا تو خونه بود و از اونجاییکه پسرمن پیتزا

خیلی دوست داره ناهار براش درست کردم. بعد سال تحویل که ساعت2:30 بعدظهر بود لالا کردیم.
اخه کم پیش میاد شایان تمام روز با مامانش باشه.شغل مامانش طوریه که تعطیلی توش جایی
نداره. روز دوم رفتیم خونه مامان مامانش و شام اونجا بودیم . مامان بابایی
هم که با عمه جونش رفته بودند مکه.
4روز اول که مامان شایان سرکار بود شایان با بابا تو خونه میموندند.

خلاصه روز سوم رفتیم خونه دایی علی. واز روز 5که مامان در مرخصی بود
رفتیم سفر شمال.
خلاصه هنوز روز اول  تموم نشده بود که اقا شایان دچار ابریزش بینی  شدند و
از روز بعد هم سرفه اضافه شد که این باعث شد مامان از ویلا بیرون نیاد
وتمام روز باشایان جونش بازی کنه بخاطر خوردن دارو گیج بود
و من همش نگران که تب نکنه روز نهم از سفر برگشتیم و
به محض رسیدن رفتیم بیمارستان.
روز 10فروردین مامان بزرگ از مکه
 اومدند و ما باز هم بخاطر
شایان گلم خونه

موندیم و
فرودگاه
نرفتیم.

روز11 مامان باید میرفت سرکار که بدلیل بیماری شایان مجدد مجبور شد
برند پیش دکتر. اقای دکتر هم استعلاجی نوشتند
ومامان پیش شایان موند.
 و فردا که روز سیزدهم هست مامان باید بره سرکار و شایان و بابایی با هم باشند

خلاصه ما امسال خونه هیچکدوم از اقوام نرفتیم.
انشاا... حال پسرم بهتر بشه
میریم.

 

اینم آقا ماره.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

mamane roham
14 فروردین 92 12:47
بلا دور باشه عزیزممم. انشاله درد و بلاش تو سر دشمناش. الهی که زودتر خوب بشه. طفلی نی نی ها . منم همش سرکار بودم و رهام پیش باباش بود. خیلی نازن. الهی خدا کمک کنه که اینها بچه های خوب بشن. سال نو هم خیلی مبارک عزیزم.


مرسی گلم. دوستتون داریم.
مامان پارسا
20 فروردین 92 15:29
سلام عزیزم سئوالتو خوندم پسر من هم همینطوری بود همه همین جوابا رو بهم میدادن ولی من بازم پیگیر بودم حتی دکترا هم می گفتن حالا زوده واسه صحبت کردنش قضاوت کنیم ولی نهایتا شنوایی سنجی که برمش گفتند یه مایع پشت گوشش جمع شده که رو شنواییش تاثیر گذاشته با مصرف دارو حل نشد عملش کردیم البته عمل ساده ای بود ( دو ماه پیش ) از اون موقع تا حالا خیلی بهتر شده . اصلا قصد نگران کردنتون رو ندارم ولی به نظر من یه شنوایی سنجی بره بهتره تا مطمئن بشید من که خیلی ناراحتم که چرا زودتر اقدام نکردم با اینکه بهترین دکترا می بردمش ولی نمی دونم چرا زودتر بهم نگفتن که این کارو انجام بدم . خیلی از بچه ها هم هستن که هیچ مشکلی ندارن و به یکباره زبون میان ولی خوب خیالت راحت بشه بهتره . در ضمن با افتخار لینکتون می کنم.


سلام عزیزم. مرسی از اینکه تجربیاتتو به من دادی منم شایانو در دو نوبت طبق نظر پزشک متخصص اطفال بردم. مشکلی نداشته.
مامان شایان و پرنیا
21 فروردین 92 17:47
سلام عزیــــــزم

سال نو شما و اقا شایان خوشگل مبارک


مرسی عزیزم.
مامان آرتین (الهه)
28 فروردین 92 18:42
بلا به دور شایان جون


مرسی عزیزم.