شایانشایان، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

شایان مرد آهنی

تربچه نقلی...

1391/1/10 10:39
986 بازدید
اشتراک گذاری

                         سلام تربچه مامان. دیگه این روزا از فندق شدی تربچه نقلی.

                  نازنینم امروز آخرین جمعه سال 90 است. دیشب خونه مامان بزرگ بودیم صبح با 

            بابایی رفتیم واست خرید کردیم (جنت)بلوز-شلوار-کلاه به محض رسیدن به خونه مامان بزرگ

      تنت کردم نمیدونی چقدر ناز شدی دلم میخواست گازت بگیرم. فنچ قشنگم تو دیگه حالا لبخندهای 

نازت تبدیل به خنده های با صدای بلند شدند وقتی اینجوری میخندی دل هرآدمی واست غش میره

     عشقم تو دیگه خیلی شیطون شدی یکی باید ساعتهای طولانی واست حرف بزنه و با تو بازی کنه. 

        گل پسرم میدونی این روزا همه آدما در گیر و دار تدارک و آماده شدن واسه نوروزند.اما من 

               و تو بیشتر اوقات تو خونه هستیم و از بودن در کنار هم لذت می بریم. راستش من

                      موندن تو خونه رو زیاد دوست ندارم و فکر نمیکردم که بتونم بخاطر تو 

 

                             اما خوب بگذریم. نی نی من میدونستی تو کوچولو خیلی شکمو یی  

 عسل من چند روزه بدنت داغ میشه انگار تب میکنی همش با خودم فکر میکنم داری دندون در میاری و 

 بعد کلی ذوق میکنم آخه دیگه میای تو دارو دسته کباب خورها. یک چیزه دیگه بگم که تو گلوله نمکو

وقتی بالا میگیرم مثل این میمونه که دنیا رو فتح کردی اونقدر ناز لبخند میزنی و احساس قدرت

میکنی که بیا و ببین. عزیزکم امیدوارم که تو و تمام نی نی های روی زمین همیشه شاد و

گل لبخند روی لباتون باشه.  در ضمن چند روز پیش واسه دومین بار خودم بردمت حموم 

وای که چقدر کپل شدی. دوس نداشتم بیای بیرون. تمام بدنت سرخ و سفید شده

بود.یک هلو ی خوشگل و خوردنی.

 

 عکسها در ادامه مطلب...

 

 


شایان و اولین نوروز

 

 


شایان بعد حمام  

 


شایان در لباس کودکی بابایی

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

شایان مرد اهنی
1 فروردین 91 0:30
زیباست.