شایانشایان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

شایان مرد آهنی

جملات جالب کودکیام...

1391/1/10 10:38
735 بازدید
اشتراک گذاری




امروز ناخوداگاه یاد جملات جالب کودکی هام افتادم .

کشتم شپش شپش کش شش پا را .

چایی داغه ، دایی چاقه !

سه شیشه شیر ، سه سیر سرشیر.

امشب شب سه شمبه س ، فردا شبم سه شمبه س ، این سه 3 شب اون سه 3 شب هر سه 3 شب سه شمبه س.






سپر جلو ماشین عقبی خورد به سپر عقب ماشین جلویی.

 شش سیخ جیگر سیخی شش زار

سربازی سر بازی سرسره بازی سر سرباز سرسره بازی را شکست.






آن مان نماران، دو دو اسکاچی، آنی مانی کَ. لا. چی

دختره این‌جا نشسته گریه می‌کنه زاری می‌کنه از برای من یکی رو بزن!!

دستمال من زیر درخت آلبالو گم شده!...سواد داری؟!!! نچ نچ نچ ، بی سوادی ؟!






 ده، بیست، سه پونزده، هزار و شصت و شونزده هر کی میگه شونزده نیست هیفده هیجده نوزده بیست ...

  * ماشین مشتی ممدلی نه بوق داره نه صندلی ، صندلی هاش فنر داره، نشستنش خطر داره

  * دم دم دم آقای مقدم یک چایی خوردم پولش رو ندادم

 * پسرا شیرن مثل شمشیرن ...


 


یادش بخیر ...

 

امیدوارم جملات کودکی ها رو از یاد نبریم ...



چقدر دلم برات تنگ شده ......
کودکی من ....

 




من بزرگ شده ام

 

آن قدر که

 

دلم سادگی کو دکی هایم را می خواهد ...
 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان معين
5 فروردین 91 14:24
سلام ، اميدوارم سالي سرشار از سلامتي و شادي پيش رو داشته باشي چه خوب كه در سال جديد به ياد كودكي ات افتادي ، اميدوارم هميشه مثل كودكان ، پاک باشیم


سلام دوست خوبم.امیدوارم شما هم سال خوبی در کنار خانواده داشته باشین.باز هم به دیدن ما بیاین منتظر نظراتتون هستم. الان میرم به وبلگ معین جان.
ghazale
5 فروردین 91 23:36
azizam doset daram va ishala zodtar khob beshi rasti golam saytet khili khoshgel TAR shode chon ba aksaye ghashange to hamishe ghashang bode va albate zahmataye maman jon