شایانشایان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

شایان مرد آهنی

بهار92 می اید..

1391/12/15 9:58
288 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

بوى بهار می‌آید، بوى نوروزى پرشکوفه، هواى تازه ی این روزها و جوانه‌هاى روییده بر شاخه‌ها گواه رسیدن بهار است.

بهار در ترانه ،احساس قصّه ی ماندگاریست، تولدیست در سرای زیبای عاطفه و شعریست در سایه ی روشن مهر . می توان نبض امید را در سرزمین شکفتن احساس کرد و گل واژه ی ایام را در گذر گاه خاطرات به یاد آورد . بهار نغمه ی موزون باران است ,  جرعه ای از ترنّم آبی عشق , روحی است که دل را در ساحل حضور به خلوت می آراید . نسیم مهر در کوچه های محبّت نوید عشق می دهد و آهنگ نفس های بهار , رویا را سرشار از شکوفه می کند . عمریست در بهار که خلوتگاه حضور در آن مانده است , و نهال احساس در آن غزل عشق می سراید .

بهار شکست غم در بغض امید است و تجلی گاه مشتاقان . غبار دل را در باران باید شست و صدای جویباران را در وسعت رهایی زمزمه کرد .  اندیشه ایست در معبر تنهایی , این نگاه آسمان است که در خلوت عشق , رویای  بی نهایت ذهن را در ساحل آرزو به زیبایی ستاره باران می کند . بهار سرفصلی است در روزهای زندگی , افقی ست از دریچه ی عا طفه ها . نوای محبّت بهانه ایست در تصوّر مهتاب , بهار است که آسمانی میکند حدیث یاد را در خلوت افکار .

 

شایان عزیزم، امروز 15 اسفند 91 است و آخرین روزهای سال.
ما یک سال را در کنار تو زیباترین بودیم. با تو خندیدیم و در کنارت قدم
برداشتیم و اینک تو فرشته بخوبی راه میروی و همقدم با ما به سال جدید گام مینهیم.
عشق من امیدوارم که سالیان سال را من و بابایی در کنار تو باشیم و تو شاد و سرحال باشی. آمین.



اینم چند تا عکس از نون خامه ای خودم در اسفند91

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

بوی بهار می آید...

بوی سبزه...

بوی سمنو...

بوی سنبل...

بوی سیب...

بوی میهمانی...

بوی عید می آید!...

 

اما من بهار را بی تو نمیخواهم!

بهار من تویی...

قرار من تویی...

نگار من تویی...

یار من تویی...



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

سجاد
3 فروردین 92 23:20
سلام . با عرض تبریک سال نو خدمت کوچولوی نازنازی و مامان و بابای عزیزش .
به ما هم سری بزنید ... مر30


سال نو شما هم مبارک. حتما به عید دیدنیتون میایم.