شایانشایان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

شایان مرد آهنی

اندر احوالات 15 ماهگی

1391/12/3 1:46
328 بازدید
اشتراک گذاری


پسر گلم سلام. عزیزم الان که تو خوابیده ای من دوست دارم برایت
بگویم و بنویسم تو زیباترین مخلوق خدا و بهترین برای ما هستی.

پسرم وقتی به چشمان زیبا و نگاه معصومانه ات نگاه میکنم با خود
میگویم باید بتوانم برایت بهترینها را مهیا کنم.
وقتی دستان کوچولویت را در دستم میگیرم ارامش پیدا میکنم
که تو را دارم و از روزی که تو را دارم حس مادرانه را میفهمم
ومیدانم که هر مادری و هر پدری چقدر فرزندش را دوست
دارد.معنای جگر گوشه را درک میکنم.
شایان عزیزم:

میخوام بگم که تو الان با پاهای کوچکت در فضای خانه قدم
برمیداری و خود را به هر جا که دوست داری میرسانی. بخوبی معنای
حرفهایم را میفهمی وقتی میگم بریم کنار کامپیوتر بدو میای و تمام
کلیدها را به ترتیب فشار میدی و اونو روشن میکنی.
کلا همیشه انگشت اشارت واسه زدن کلید و دکمه اماده است.

 

 

 

 چطور می توانم قدردان این همه لطف باشم. این همه برکت و نعمت... بهار که بیاید دلمان بهاری می شود با شکوفه های بهاریمان. هر روز بیشتر از قبل احساسش می کنم و عاشقش می شوم. قند توی دلم آب می شود... دلم می خواهد جار بزنم ... دور خودم بچرخم و... بچرخم و پر از خدا شوم.

خدایا به خاطر این همه خوشبختی سپاس.

 

بهترین و زیباترین هدیه خدا دوستت دارم.

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)