شایانشایان، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

شایان مرد آهنی

من مریض شدم...

1391/1/10 10:39
387 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 4 فروردین ماه روز جمعه است .4 روزه که وارد سال نو شدیم اما بشنوید از زبان پسر کوچولوی من. 
روز اول بعد سال تحویل همراه مامان و بابام خونه مامان بزرگم رفتیم چون بزرگ فامیله و اولین سالیه
که بابابزرگم در بین ما نبود همه اقوام اومدند اونجا .عمه و عمو هم با خانواده هاشون بودند.اما
من شلوغی زیاد دوست ندارم و اذیت میشم. ناهارو همه با هم خوردیم. من (شایان)چند
روزی بود سرفه میکردم اما از اون وز بیشتر شد. ساعت فکر کنم 7 بعدظهر بود که
رفتیم خونه پدرجون.اما حال نداشتم واسه همین زیاد نموندیم برگشتیم خونه
اما صبح روز دوم نوروز سرفه هام خیلی زیاد شد طوریکه دل بابا و مامانم
به درد میمود از اونجاییکه تعطیلی بود مونده بودند چکار کنند چون
باید به بیمارستان میرفتیم خلاصهمامان و بابایی عصر تصمیم
گرفتند منو ببرند چون ترسیدند تب کنم. خلاصه خوشبختانه
بیمارستان خلوت بود دکتر متخصص هم بود(بیمارستان
دکتر شیخ) از بخت خوبم دوست بابام اونجا کشیک
بودو منو درست وحسابی معاینه کرد.
                                         
بعد هم دارو و برگشتن به خونه و استراحت در منزل. اما تو این مدت با اون حال بدم هر وقت مامان و
بابام به من نگاه میکردند من خنده تحویلشون میدادم. بالاخره من مرد آهنی هستم و نباید زود کم
بیارم. مامان و بابا تصمیم دارند تا چند روز آینده نه مهمانی برند و نه پذیرای مهمون باشن فقط
بخاطر من و کار منم شده خوابیدن.
                                     
 دوستای خوبم نی نی کوچولوهای شیطون و بلا  این روزا بیشتر مواظب خودتون باشین.

                                             
راستی یادم رفت بگم که کلی عیدی هم گرفتم.




دوستای خوبم فعلا خداحافظ. .همتونو دوست دارم. اینم بوس واسه همه نی نی های ایران زمین


                                                                        

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

abtin kiani
5 فروردین 91 12:55