شایانشایان، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

شایان مرد آهنی

آخرین لحظات

1391/1/10 10:39
320 بازدید
اشتراک گذاری

الان که دارم مینویسم یک ساعت به تحویل سال 90 بیشتر نمونده. تو پسر گلم در خواب ناز هستی و من تنها نشسته دارم برای عشقم مینویسم. بابایی رفته بهشت رضا پیش پدرش.خیلی دوست داشتم
امسال سال تحویل هر سه در کنار هم بودیم اما قسمت نشد .شایانم لحظه های پایان سال 
دلهره دارم دچار ترس میشم ترس از وقایعی که قراره تو سرنوشت نوشته شدمون واسمون
پیش بیاد.نازنینم تو الان چند روزه سرفه میکنی بردمت دکتر گفت نی نی تون یک کوچولو
سرما خورده. ان شاا... زودتر خوب بشی. فرشته نازنینم دیشب بابا بهت عیدی داد                          
منم میخوام برم واست باهاش دستگاه بخور بخرم که دیگه سرفه نکنی. تربچه 
امیدوارم سال جدید برات یک عالمه چیزای خوب رقم بخوره.تندرست و سالم
باشی. تو مثل برگ گل نازک و ظریف هستی قراره بعد سال تحویل بابا 
بیاددنبالمون بریم خونه مامان بزرگ. پسرم میخواهم بدونی که با


 آمدنت بمن معنا دادی و با بودنت دنیای مارا رنگین ساختی.

عزیز دلم بهترینها رو برات آرزو میکنم و از خدای مهربون میخوام که تو رو به من سالم زیبا و درستکار هدیه بده و من لیاقت داشتن تو رو داشته باشم و همیشه مادر خوبی برات باشم.البته تو هم پسر خوبی واسم باشی...........


 

 

       

عشق من تو هم دعا کن تو به خدا نزدیکتری .......تو هنوز یه تیکه از بهشتی

 و خدا صداتو زودتر میشنوه.....دعا کن همه مشکلاتشون حل بشه ...... و خدا به همه سلامتی

جسم و روح بده ....... واسه سلامتی بابا و مامان هم دعا کن

 

 

 

شایان گلم دوستت داریم. کوچولوی ما عیدت مبارک. 





تا سال آینده 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سید
1 فروردین 91 13:17
با عرض سلام و تبریک نوروز خداوند شایان را برای شما و شما را برای او حفظ کند کوچولوی منم امیره اگر مایل به تبادل لینک هستید خوشحال می شوم
نیلوفر
3 فروردین 91 17:25
سلام و تبریک سال نوی من رو بپذیرید...دختر کوچیکه منم همسن شایان هست....خوشحال میشم تبادل لینک کنیم....به ما هم سر بزنین ...منتظر نظراتتون هستم


سلام نیلوفر جان.دوست دارم تبادل لینک کنم اما راستش بلد نیستم چطوری انجام یدم اگه ممکنه منو راهنمایی کنین؟ مرسی.