شایانشایان، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

شایان مرد آهنی

شعر های کودکانه

1391/1/20 19:09
881 بازدید
اشتراک گذاری





آهویی دارم خوشگله
فرار کرده زه دستم  
دوریش برایم مشکله 
کاش که اون رو می بستم 
آهویی دارم خوشگله 
فرار کرده زه دستم 
دوریش برایم مشکله 
کاش که اون رو می بستم 
ای خدا چکار کنم
آهو رو پیدا کنم 
ای خدا چکار کنم 
آهو رو پیدا کنم 
آی چه کنم وای چه کنم 
کجا اون رو پیدا کنم 
آی چه کنم وای چه کنم 
کجا اون رو پیدا کنم 
کاش که اون رو می بستم 
کاش که اون رو می بستم


شایان جان قندک مامان و عروسک تو بغلی بابا این
ترانه رو خیلی دوست داره.
                                                         



پسر بابا قشنگه                       
با زندگی یه رنگه 
شب که بابا تو خونه ست
پسر بابا رو شونه ست
بالا و پایین می ره                                               
نفس اونو می گیره
امّا بابا می خنده
دور غم و می بنده
اگر چه خیلی خسته اس
لباش مثال پسته اس
دلش چه شاده شاده
خوشیش چقدر زیاده                   
پدر و پسر تو اَبران
با اون لبای خندان
دست علی یارشون 
خدا نگهدارشون

 


 

شایان جان دوستت داریم.
 مامان و بابا
 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)