شایانشایان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

شایان مرد آهنی

واکسن 18 ماهگی

1392/2/28 16:23
535 بازدید
اشتراک گذاری

 

امروز27اردیبهشت92روز شنبه پسر دسته گلمو صبح از خواب بیدار کردم تا بره اخرین واکسناشو بزنه و تا موقع مدرسه راحت بشه. فداش بشم صبح که بیدار شد خوشحال بود و نمیدونست مامان و بابا میخوان اونو کجا ببرند.اما عزیزکم چاره ای نیست بخاطر سلامتیت مجبوریم. ساعت نزدیک هشت و نیم اونجا بودیم.سریع نوبت ما شد و داخل شدیم خیلی تو دلم غصه داشتم اما سعی کردم به روی خودم نیارم. اول بهش قطره دادند بعد هم دوتا واکسن به پای چپ و دست راست. من اشکای پسرمو دیدم خیلی ناراحت شدم خوب شد بابایی بود پسرمو بغل کرد وبرد الهی فداش بشم بیرون اومد انگار اتفاقی نیفتاده بود. دوست داشتم ببوسمش اما چون خودم سرماخورده ام از این حس قشنگ محروم شدم.
از وقتی اومدیم خونه پسرم لالا کرده امیدوارم عسل خونه ما اینبار هم
مثل همیشه قوی باشه و تب نکنه.

زیباترینم امروز از صبح که از خواب بیدار شدیم همش هوا رعد و برق میزنه و بارون میاد خدارا شکر از گرمای هوا کم شده. فردا هم روز سالگرد ازدواج مامان وبابا هست. ازدواجی که ثمره
عشقش تویی و من به خود میبالم بخاطر چنین هدیه زیبایی که خدا ما رو لایق دونسته و بهمون داده.

 

 

.
عشق را با تو تجربه کردم ،
امید به زندگی را در تو آموختم ،
محبت را در قلب تو یافتم ،
با هر تپش قلبم میگویم دوستت دارم
و چشمان همیشه عاشقم در انتظار توست …
سالگرد ازدواجمان مبارک …
.

 

امشب

آسمان شعرم سپید است

با چشمک ستاره هایی

که برای شکوفه های رقصان کف دستانم

طنازی میکنند

و لبخند تو

که مرا زیباتر میکند !

آنقدر زیبا

که پروانه ای میشوم

مست

به نوشیدن شهد نگاهت !

........

از روزی

که شیار انگشتانم را

با مهربانی دستهای تو

پُر کرده ام

روی لبهایم

ترانه ای میروید

با نام :

( دوستت دارم)


هر دو نفرتون.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

rohamemaman
30 اردیبهشت 92 15:20
سلام عزیز دلم. فدای اون عکسات بشم من. هر روز ماشالله خوشگل تر میشی. حسابی خونه رو به هم بریززززز. ای جانم. مامانی لطفا بیشتر پست بذار. بوس به هر دو تا تون
سالگرد ازدواجتون هم مبارککککک


مرسی عزیزم. ممنون از لطفتون
مامان آيسا
24 خرداد 92 10:47
سلام عزيزم.ماشاا... چه پسر نازي دارين.خدا واستون حفظش كنه.با اجازه لينكتون كردم.


سلام گلم. مرسی منم لینکتون کردم.