شایانشایان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

شایان مرد آهنی

بدون عنوان

1392/6/11 17:25
222 بازدید
اشتراک گذاری



پسر زیبایم 8 شهریور سالروز ازدواج من و بابایی بود وارد سال 6 زندگی شدیم ازدواجی که ثمره
ان فرشته زیبا و کوچولویی بنام شایان است. فرشته ای که با امدنش مهربونی با خودش اورده.خنده هایت
برایم ارامش میاورد هرگاه که به سمتم میایی وتو را در آغوش میگیرم تمام وجودم سرشار از تو
میشود. پسر زیبایم بازی کردن با تو خیلی لذت بخش است و بودنت در کنارمان لذتهای زندگی را بیشتر کرده است. عزیزم میدانم هنوز نمیتوانی این احساسات را درک کنی اما روزی که خودت فرزند داشته باشی معنای
تمامی واژه ها را درک خواهی کرد.
خیلی وقتها دوست دارم بیایم و برایت بنویسم تا تو بدانی که چقدر دوستت دارم اما فندق کوچولوی من
درگیریهای روزمره اجازه این کار را به من نمیدهد.
پسرکم شغل مامانت درگیری زیاد داره گاهی هم روحمو خسته میکنه هم جسممو مخصوصا زمانیکه
کودکی ،مادر خود را از دست میدهد خیلی ناراحت میشم غصه میخورم و کاری از دستم برنمیاد جز
اینکه از خدا بخواهم برای کسی نیارد که خیلی سخت است.
بگذریم در پایان برای تو ثمره عشقم مثل همیشه ارزوی سلامتی و سعادت دارم.

 

دوستت داریم میوه باغ عشق مامان و بابا.

 



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

mamne roham
23 مهر 92 9:12
سالگرد ازدواجتون مبارک باشه عزیزم.
قربون اون پسر مامانی که مامانش عین خودم سرش خیلی شلوغه کم کم میاد اینجا سر می زنه. می بوسمتون


مرسی عزیزم.